Evalueren moet je durven!

1 Januari posten wij de volgende post op Facebook:
 
Ons doel voor 2018:
"Even alle hectiek ontvluchten en lekker afschakelen,
dat willen wij in 2018 vaker realiseren.
Hoe kan dat beter dan door te genieten
met de mooie producten van Stampin' Up!"

Heel veel mensen gebruiken het begin van het jaar om goede doelen/voornemens te stellen. De routine van alledag te doorbreken, maar hoe lang houden we dit eigenlijk vol? Durven we dit wel te evalueren?

7 maanden na het stellen van het voornemen vind ik het tijd om eens kritisch hiernaar te kijken. Elke week echt tijd nemen om zelf bewust aan de slag te gaan met alle mooie materialen van Stampin' Up!

Mijn bevindingen:
' Nee, dit is mij eigenlijk helemaal niet gelukt. Ik kan heel veel argumenten bedenken;
- Druk op het werk en bij mijn eigen bedrijf
- Volle workshopplanningen die ook voorbereid moeten worden
- Zwangerschapskwaaltjes
Maar al die smoesjes wil ik helemaal niet opdragen als de schuldigen, ik wil graag mijn eigen routine verbreken. En heb besloten om vanaf mijn zwangerschapsverlof, do 5 juli, echt tijd te nemen om meer te genieten.'
 
Vandaag 10 juli kan ik zeggen dat mijn aangepaste doel geslaagd is! Vandaag samen met mijn moeder lekker creatief aan de slag geweest. Hier 2 van de 6 kaartjes die we gemaakt hebben met de nieuwe producten.


 
 
Wat werk zo'n All-Inclusive kit toch fijn! Dit was ik even vergeten.
Heerlijk om even een momentje voor jezelf te hebben in de drukte van alledag.
We gaan ons best doen om wekelijks hieraan te werken.
Wellicht wel met een wekelijks blogbericht?

Liefs Stefhanie en Thea
Stampin' Heksenberg

Reacties

Populaire posts van deze blog

Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1

Sale A Bration is gestart!

Sneak Peak Magical Day Stefhanie Palmen - Plieger