Een productieve week!

Vorige week schreef ik over de herfst, een periode waarin er over het algemeen meer geknutseld wordt door een ieder. Stampin' Heksenberg heeft deze extra tijdsinvestering helemaal waargemaakt, heel wat uurtjes hebben we in de workshopruimte vertoefd. Dat is genieten!



Er zijn namelijk een aantal leuke opdrachten binnen gekomen, helaas kan ik jullie nog niet alles laten zien. Een hele leuke opdracht kwam via mijn andere grote hobby binnen: Koor Jokola. We zijn namelijk Limburgs koor van het jaar geworden! Het bestuur wilde de dirigent, zijn vrouw en kinderen bedanken voor zijn inzet. Zonder hem hadden we deze prestatie niet neer kunnen zetten.
Stampin' Heksenberg ontwierp een schilderij in de kleuren van het koor en 3 chocoladekaarten (foto boven) voor zijn kids. Op het feest werd dit overhandigd:
 
Ook hebben de laatste twee herfstworkshops plaatsgevonden, deze herfstcreatie is bij maar liefst 26 gezinnen in de regio Zuid- Limburg terug te vinden! Wat waren dit vier leuke workshopmomenten.
De middagworkshop heeft mam alleen gedraaid, omdat ik naar de huisarts moest. Wat heeft ze dit goed gedaan!
 

 
Verder zijn wij nog flink bezig geweest met de voorbereidingen op onze grote workshopdag Zaterdag 29 Oktober. Alles is klaar, er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar. vol = vol

Last but not least ben ik deze week geslaagd voor mijn bruidsjurk! Het leek een eindeloze zoektocht te worden. En dan op het moment dat je het niet verwacht, zie je hem hangen. 14 mei 2017 mag ik hem aan de hele wereld showen.... Mam en ik hebben dit bijzondere moment in de bruidszaak gevierd met een glas champagne en de dag afgesloten met een Grieks diner! Wat een mooie dag!
 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1

Sale A Bration is gestart!

Sneak Peak Magical Day Stefhanie Palmen - Plieger