Workshop Juni: Love you lots

Hebben jullie de nieuwe hostess set Love you lots al gezien?
Ik vind het zo'n leuke set dat ik er een techniek workshop mee heb voorbereid.



Beide projecten heb ik uitgewerkt in de kleur Tip Top Taupe, naast het cardstock en de inkt heb hiervoor heb ik het DSP uit de incolour collectie 2015-2016 gebruikt. Om de kleuren extra omhoog te halen heb ik gestempeld op Whisper White cardstock.

Bij deze watervalkaart heb ik op elk kaartje een dier en een sentiment uit de stempelset Love you lots gestempeld. Een hele leuke kaart om een kind kado te doen of om iemand een hart onder de riem te steken.

De tweede kaart is een sliderkaart, de stippels op de schuiven heb ik gestempeld met de stempelset Georgeous Grunge. Ook dit is een van mijn favoriete stempelset.

Beide kaarttechnieken; de waterval en de sliderkaart kan je bij Stampin' Heksenberg tijdens de techniekworkshop leren.
De 2 data dat de workshop gegarandeerd doorgaan zijn:
Maandag 6 juni om 19.00uur
Maandag 20 juni om 13.30uur
Aanmelden kan via s.plieger@home.nl
Kosten €5,- inclusief materiaal, patronen, een hapje en een drankje.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1

Sale A Bration is gestart!

Sneak Peak Magical Day Stefhanie Palmen - Plieger