Lancering nieuwe catalogus

Het is zover! Vanaf vandaag mogen we bestellen uit de nieuwe catalogus.
Hij staat weer boordevol prachtige (nieuwe) producten en de catalogus staat garant voor 210 pagina's vol inspiratie. Ik kan hier in elke geval weer even mee vooruit en mijn wensenlijstje is lang!


Voordat ik je de link naar deze geweldige nieuwe catalogus geef wil ik jullie graag informeren over een aantal acties van Stampin' Up! en van Stampin' Heksenberg, alle acties lopen van 1 tot 30 juni.



1. Bij Stampin' Heksenberg krijgt elke klant die  in de maand juni een bestelling van minimaal €65,- plaatst, een verrassing t.w.v. €15,- in het pakket dat je komt ophalen.
2. Bij Stampin' Heksenberg krijg je voor elke aankoop van €50,- een stempel.
Heb je 5 stempels bij elkaar mag je bij je volgende bestelling GRATIS een stempel naar keuze uitzoeken t.w.v. maximaal €30,-
3. Wil je deze maand instappen bij Stampin' Up! als demonstratrice en direct gaan profiteren van 20% korting bij al je aankopen dan ontvang je voor €129,- een flink pakket aan materiaal.
Je mag voor €175,- producten uitzoeken in de catalogus, je krijgt het Buiseness pakket t.w.v. €60,- gratis en je mag nog 2 extra stempels naar keuze GRATIS uitzoeken!
4. Bij een partyomzet van minimaal €350,- verdient de gastvrouw naast de gewone bonus nog €35,- extra cadeautegoed!

Dat zijn nog eens leuke acties, ik laat jullie niet langer in spanning maar ga de link met de online catalogus delen. Stuur je bestelling naar s.plieger@home.nl of geef deze telefonisch door via 06-50562424. Via deze kanalen ben ik ook te bereiken voor meer informatie en andere vragen!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1

Sale A Bration is gestart!

Sneak Peak Magical Day Stefhanie Palmen - Plieger