Stampin' Up! dag Duiven

Afgelopen zaterdag heb ik, Stefhanie, samen met collega's van het Vlinderteam uit Heerlen, deelgenomen aan de Stampin' Up! dag te Duiven. Dit was een geweldige dag met 190 demonstratrices in het van der Valk hotel.


Deze zaterdag hebben wij mogen genieten van alle nieuwe producten die vanaf 2 juni verkrijgbaar zijn uit de nieuwe catalogus!


Wat krijgen we mooie nieuwe kleuren in de collectie! Ook staan er een groot aantal nieuwe stempelsets hoog op mijn verlanglijstje! Vanaf 2 juni mag ik jullie eindelijk online kennis laten maken met de nieuwe catalogus. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties, waarschijnlijk zullen jullie er net zo van smullen als wij!

Tijdens de Stampin' Up! dag hebben wij veel nieuwe creaties mogen bewonderen, ik barst van de nieuwe ideeën om de workshops mee te vullen! Verder hebben we op deze dag heerlijk gegeten, geswappt EN zijn we verwend door Stampin' Up! voor onze inzet.

                     Stampin' Up! Nederland bedankt voor deze geweldige dag!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1

Sale A Bration is gestart!

Sneak Peak Magical Day Stefhanie Palmen - Plieger